Obserwatorzy

czwartek, 6 marca 2014

Fiolet + Zieleń


Kolejna wariacja na temat koloru zielonego. Tym razem makijaż idealny na wiosenne wieczory, bardzo kolorowy. Jeśli ktoś lubi mocny makijaż na dzień (tak jak ja ;P) to ten również się na to nadaje, właśnie poprzez wykorzystanie jasnego koloru na dolnej powiece, który nadaje świeżości całemu makijażowi.



 

 

Oczywiście cały makijaż zaczęłam od położenia podkładu, rozświetlacza pod oczy i bazy pod cienie do powiek. Przechodząc do makijażu oka w środkowym kąciku oka, żeby go rozjaśnić położyłam mineralny cień do powiek w odcieniu Rose Mist. Następnie na całą powiekę ruchomą położyłam, a raczej wklepałam delikatnie pędzelkiem cień w odcieniu Jade. Na kości oczodołowe położyłam cień Iris delikatnie rozcierając go w stronę zewnętrzną oka. Na dolną powiekę położyłam złoty cień do powiek Paese nr 7, tym samym chciałam rozjaśnić trochę ten makijaż, żeby nie był taki ciężki. Brwi obrysowałam dosyć mocno cieniem Espresso firmy Mary Kay. Rzęsy pomalowałam wydłużająca i podkręcającą maskarą firmy Lovely Curling Pump Up. Twarz oprószyłam bambusowym pudrem transparentnym Paese. Wykonturowałam ją bronzerem Słońce Egiptu również firmy Paese w odcieniu Sunset II, a na kości policzkowe położyłam cudowny Sheer Dimension firmy Mary Kay w odcieniu Lace. Na usta położyłam szminkę firmy Mary Kay True Dimension Lipstick w odcieniu Pink Chérie i błyszczykiem Maybelline Superstay 10h Tint Gloss w odcieniu Fresh Fuchsia, ale tylko w środkowej części ust.


W komentarzach dajcie znać jak wam się podoba.
Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black

3 komentarze:

  1. wydaje mi się, że powinnaś nieco bardziej skupić się na rozcieraniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym chciała, żeby makijaż był bardziej zblendowany, to bym to zrobiła, ale tego nie zrobiłam, bo bardziej podobał mi się w takiej formie!

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają wszystkie makijaże z fioletami,a ten jest całkiem ok :) Mam prośbę,czy możesz poklikać mi w kilka linków tutaj http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html Bedę niesamowicie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń