Obserwatorzy

poniedziałek, 5 maja 2014

Upolowane na promocji w Rossmannie


Witajcie Kochani dzisiaj chciałabym się wam pochwalić co upolowałam podczas drugiego tygodnia promocji w Rossmannie, gdy można było kupić kosmetyki do makijażu oczu o 49% taniej. Wybrałam te produkty, które cenowo są na tyle wysokie, że pewnie bym ich nie kupiła (zwłaszcza jeśli chodzi o mascarę z L'Oreala), a dzięki tej promocji mogłam sobie na nie pozwolić. Nie traktujcie jednak tego postu jak recenzji, bo nią nie jest, produkty te mam zbyt krótko, by napisać o nich coś sensownego i pomocnego, niemniej jednak napiszę o nich po dwa zdania.
 

 
 

 

 


Na pierwszy ogień idzie mascara L'Oreal False Lash Wings Midnighrt Blacks, którą używałam w poprzednim makijażu. Na pewno muszę napisać że ma idealną szczoteczkę, ja kocham sylikonowe szczoteczki w maskarach i samo to przemawia na tak za tą maskarą, w dodatku jest tak skonstruowana, że idealnie łapie wszystkie rzęsy i nie skleja ich. Jak dla mnie jedynym jej minusem jest cena, ponieważ jej cena regularna wynosi ok. 70 zł, a jak dla mnie to zdecydowanie za dużo.

 

 

 

 

Następny jest eyeliner firmy Astor Liquid Eyeliner Stimulong. Jeszcze go nie używałam więc dużo na jego temat nie mogę powiedzieć, ale ma długi aplikator z cieniutkim pędzelkiem na końcu dzięki czemu mam nadzieje, że będzie precyzyjny, co najważniejsze, jeśli chodzi o eyelinery nie pływają w nim żadne gluty, a dalej myślę, że jakoś się dotrzemy. 

 

 

 


Na koniec również mascara tym razem firmy MaxFactor Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara. Ponieważ zadaniem tej mascary jest wydobycie koloru tęczówki, a ja mam piwne oczy więc logicznym jest fakt, że wybrałam mascarę dedykowaną właśnie temu kolorowi oczu. Czy rzeczywiście wydobywa i podkreśla kolor tęczówki nie wiem wydaje mi się, że to bardziej efekt placebo (jak sobie wmówimy tak będzie ^^). Natomiast szczoteczka jest klasyczna jeśli chodzi o kształt, ale również sylikonowa. Jeśli chodzi o sam kolor mascary ja bym powiedziała, że jest on szaro-brązowy, na rzęsach jednak rzeczywiście możemy powiedzieć, że jest czarny choć bardzo delikatnie. Niestety zostawia grudki i trzeba trochę nad nią popracować, jak narazie użyłam jej raz, więc również nie mogę jej tak od razu przekreślać.


A wy co upolowaliście ostatnio w na promocjach w Rossmannie? Pochwalcie się na dole w komentarzach :D W tym tygodniu promocja -49% obejmuje lakiery do paznokci, szminki, błyszczyki i kredki do ust. Ja może kupie jakiś lakier do paznokci ;)

Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black
 

8 komentarzy:

  1. Oo fajne kosmetyki upolowałaś :D Ja się z tymi Rossmannowymi troszeczkę wstrzymałam,ale za to w Naturze zakupiłam podkład,kredkę,pomadkę,korektor pod oczy i tusz :)
    Dziękuję serdecznie za klikanie-już Ci wyjaśnie-jeśli ktos wejdzie z mojego bloga na firmę z którą współpracuje to dzięki temu mam szansę z daną firmą dalej współpracować (czyli dostać coś co potem mam opisać na blogu)bo widzą,że ich strona ma zainteresowanie wśród moich czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja upolowałam korektor Healthy Mix z Bourjois i jestem mega zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba dużo osób takie polowanka zrobiło :) warto było.
    Bardzo ciekawy blog, życzę powodzenia.

    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki, ja miałam ten tusz MaxFactor i jakoś nie byłam zbytnio zadowolona, ale wszystko zależny tez od rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy go już użyłam i powiem szczeże szału nie ma, ale też taki bardzo beznadziejny nie jest ;)
      Tak więc jakoś sobie radzę ^^

      Usuń
  5. Świetny post, ogólnie blog mi się podoba ;)
    Bardzo fajnie piszesz, widać, że wkładasz w to serce.
    wspólna obserwacja? odp u mnie ;*

    Mam pytanko: Mogłabyś poklikać u mnie pod tym postem: http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Proszę, to dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki :)
    Obserwuje :) Czy mogłabyś poklikać w [kliki] ? To dla mnie bardzo ważne ♥ http://kinelly-kinelly.blogspot.com/2014/05/wiosenne-ubrania-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń