Obserwatorzy

sobota, 31 maja 2014

Goldie






Dzisiaj chciałabym pokazać wam makijaż dzienny, bardzo szybki i w bardzo ciepłych odcieniach, jest on również bardzo łatwy do wykonania, nie trzeba być ekspertem by go odtworzyć. Mimo to jest dość efektowny i idealny do podkreślenia wakacyjnej opalenizny, wiem, że nie ma jeszcze lata, ale pomyślałam, że trochę słońca zawsze się przyda ;)







Oczy: Na całą powiekę ruchomą położyłam złoty cień do powiek Paese nr 7 i utrwaliłam go złotym cieniem Mary Kay z paletki czterech cieni Intrigue, na kość oczodołową położyłam brązowy cień z tej samej paletki i delikatnie przyciemniłam go czarnym cieniem Mary Kay Coal, a pod łuk brwiowy położyłam cień Sweet Cream.
Brwi: Konturówka do brwi Mary Kay w odcieniu Brunette
Rzęsy: Tusz do rzęs L'Oreal False Lash Wings Midnight Blacks
Policzki: Rozświetlający Puder Sheer Dimensions w odcieniu Lace
Usta: Konturówka firmy Mary Kay w odcieniu Neutral, Kremowa Szminka do Ust Mary Kay w odcieniu Apricot Glaze i dla wykończenia błyszczyk do ust Mary Kay w odcieniu Hawaiian Sunset  


Mam nadzieję, że wam się podoba, dajcie znać w komentarzach, a w planach mam również bardziej skomplikowane projekty :D
Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black

2 komentarze:

  1. Zgadza się do opalenizny idealny :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu wydaje mi się, że rozcieranie nie jest idealne, ale generalnie o wiele lepiej ci w takich delikatnych makijażach, niż w tych przedziwnie połączonych kolorach.

    OdpowiedzUsuń