Obserwatorzy

czwartek, 1 maja 2014

Iris


Dzisiaj chciałabym wam przedstawić moją propozycję makijażu dziennego jednocześnie romantycznego i delikatnego poprzez wykorzystanie fioletowej kredki zamiast czarnego eyelinera, mam nadzieje, że wam się podoba :D


 


 


 

Oczy: Cienie mineralne Mary Kay w odcieniach Granite na całej powiece ruchomej. Sweet Cream pod łukiem brwiowym i w środkowym kąciku oka, Iris, którym poprawiłam kreskę wykonaną kredką Mary Kay w odcieniu Amethist.
Brwi: Cień mineralny Mary Kay w odcieniu Espresso.
Rzęsy:  Tusz do rzęs L'Oreal False Lash Wings Midnight Blacks (kupiony na wyprzedaży w Rossmannie) oraz fioletowy tusz do rzęs Lemax 3D Mascara Colour volume & long & waterproof, by podbić kolor kreski.
Policzki: Muśnięte mineralnym różem Mary Kay w kolorze Shy Blush z delikatnymi złocistymi refleksami
Usta: Konturówka Mary Kay w odcieniu Raspberry oraz Szminka firmy IsaDora Perfect Moisture Lipstick w odcieniu Rose Coral (128), również z delikatnymi złocistymi drobinkami.
 

W komentarzach dajcie znać jak wam się podobał makijaż, poniżej moje zdjęcie w ślicznej sukience ze Stradivariusa zakupionej na portalu vinted.pl, gdzie również możecie mnie znaleźć ;)

 
Sukienka - Stradivarius
Leginsy - New Yorker
Buty - Catwalk 
Kolczyki - Swarovski (możecie zobaczyć je na zdjęciach powyżej)

Kochani życzę wam cudownej majówki!!!
Buziaki
Nefri Black

3 komentarze:

  1. Świetny makijaż, śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz!

    Klikniesz w linki od Sheinside? Bardzo proszę...
    Pozdrawiam Martyna :

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo mi się podoba,chętnie sama bym go odtworzyła.Pięknie wyglądasz :)
    Mam prośbę czy możesz mi poklikać w link '' tutaj?:
    http://daquerre.blogspot.com/2014/05/zielona-parka-z-sheinside.html
    Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna całość! bardzo lubię makijaże z akcentem na usta :)

    OdpowiedzUsuń