Obserwatorzy

niedziela, 13 kwietnia 2014

Kolorowo


 

Witam wszystkich w te niedzielne popołudnie i jednocześnie przepraszam was wszystkich za moją nieobecność, było to spowodowane przygotowaniem do obrony mojej pracy licencjackiej (którą nie chwaląc się zdałam ^^).


Na pocieszenie wygrzebałam dla was stare fotki, które przedstawiają efekt nudy mój i mojej przyjaciółki Pauliny. Jak widać na zdjęciach byłam wówczas ruda (było to jakieś 5 lat temu). Jest to makijaż raczej fantazyjny i bardzo kolorowy, dlatego zdecydowałam się pomalować tylko jedno oko, a resztę twarzy zostawić w formie nude.

 
 



 Piszcze w komentarzach jak wam się podobają tego typu fantazyjne makijaże, to zrobię dla was ich więcej. Obiecuję również, że na następne posty nie będziecie musieli tyle czekać, bo już mam w głowie dla was nowe makijaże.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko
Nefri Black


1 komentarz:

  1. Prosze Cię pracą licencjacką ? Hellow już się nie mogłam doczekać następnego wpisu
    Kochana nie wiem co studiujesz ale olej to i idz w wizaż bo jesteś zaj....a: -)
    Czekam na jeszcze

    OdpowiedzUsuń