Obserwatorzy

sobota, 18 października 2014

Sweet Violet



Hej dzisiaj na fioletowo. Prawdę mówiąc miało być na złoto, ale tak jakoś spojrzałam na moje cienie i stwierdziłam, że będzie w fioletach a złoto zrobię innym razem. Z resztą pewnie ten mój różowy sweterek tak jakoś nastroił mnie na fiolety i róże ;)



 






Oczy: na środkową cześć powieki ruchomej położyłam mineralny cień Mary Kay w odcieniu Sweet Pink, następnie w zewnętrznym i wewnętrznym kąciku oka położyłam cień Iris i wzmocniłam go cieniem Sweet Plum, oba kąciki połączyłam cieniem Inglot Freedom System Double Sparkle nr 460, który położyłam również na dolnej powiece. Kreskę wykonałam eyelinerem Astor Liquid Eyeliner
Brwi: Konturówka do brwi Mary Kay w odcieniu Brunette
Rzęsy: Tusz do rzęs firmy Astor Big & Beautiful BFly Butterfly Look Mascara oraz górne rzęsy pociągnęłam jeszcze tuszem do rzęs Rimmel Scandaleyes Retro Glam Extreme Black Mascara
Policzki: Musnęłam potrójnym różem mineralnym Mary Kay w odcieniu Soft Sable
Usta: Pomalowałam błyszczykiem Mary Kay Bold Shine Lip Colour w odcieniu Poised Pink





Dajcie znać jak wam się podobał makijaż, następnym razem będzie na złoto (no chyba, że znów zainspiruje mnie coś innego) 
Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black

3 komentarze:

  1. Ale pięknie Ci w tym makijażu♥ Tylko uśmiechaj się no ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nie bardzo lubię się uśmiechać na zdjęciach, ale sama wiem, że tutaj przesadziłam z moją powagą, jednak dziękuję za komplement i dobrą radę, będę miała to na uwadze ;)

      Usuń
  2. sliczny makijaz i bardzo fajnie w nim wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń