Obserwatorzy

wtorek, 2 grudnia 2014

Autumn Gold


Hej wiem, że ostatnio was zaniedbuje, ale zaczęłam od tego roku studia magisterskie, dochodzi jeszcze do tego technik usług kosmetycznych, więc nie zawsze mam czas by coś fajnego dla was stworzyć. Wczoraj zaczął nam się już grudzień, ale mamy jeszcze jesień, a że obiecywałam makijaż w kolorach złota, postanowiłam zrobić taką oto odsłonę makijażu dziennego inspirowanego kolorami jesiennych liści ;)








Oczy: Mineralny cień do powiek Mary Kay w odcieniu Amber Blaze w środkowej połowie powieki ruchomej, odcień Raisin w zewnętrznej części powieki ruchomej, odcień Cinnabar w załamaniu powieki, pod łukiem brwiowym i na dolnej powiece odcień Sweet Cream. Kreska wykonana eyelinerem Miss Sporty Cat's Eyes Liner, który poprawiłam czarnym cieniem mineralnym Mary Kay Coal
Brwi: Konturówka do brwi Mary Kay w odcieniu Brunette
Rzęsy: Tusz do rzęs firmy Astor Big & Beautiful Lovely Doll i górne rzęsy pomalowałam też maskarą Astor Big & Beautiful Boom
Policzki: Pod kością policzkową Rozświetlający Puder Sheer Dimensions w odcieniu Chiffon, na kościach policzkowych róż w kremie Maybelline Dream Touch Blush w odcieniu Berry (dosłownie muśnięte)
Usta: Błyszczyk Sephora Nectar Shine Raspberry Shine


Mam nadzieje, że wam się podoba moja wersja jesiennego makijażu, przed chwilą doszłam do wniosku, że fajnie by wyglądał też w wersji z czerwoną szminką, a wy jak sądzicie? Dajcie znać w komentarzach!
Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black

PS: Moje śliczne kolczyki w kształcie liści kupiłam w Orsay'u ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz