Obserwatorzy

czwartek, 25 września 2014

Blue Metal


Hej wszystkim w końcu zebrałam się w sobie i powstało coś takiego. Makijaż jest już w bardziej zimowym klimacie, bo w powietrzu czuć już zapach zimy. Nie wiem jak wy, ale ja zaczynam cierpieć z powodu braku słońca i ciepła. Jednak nie chcę wprawiać was w mój melancholijny nastrój więc od razu przechodzę do makijażu.







Oczy: Makijaż oka jest całkowicie wykonany mineralnymi cieniami do powiek firmy Mary Kay. Na połowę powieki ruchomej (od środkowego kącika oka) położyłam odcień Blue Metal, na drugą część powieki ruchomej położyłam odcień Coal i zblędowałam granice cieni. Na kość oczodołową i na połowę dolnej powieki położyłam odcień Denim Frost i również go zblędowałam. Pod łuk brwiowy i w środkowym kąciku oka położyłam odcień Sweet Cream. Eyelinerem Astor Liquid Eyeliner Stimulong zrobiłam delikatną kreskę na połowie górnych linii rzęs.
Brwi: Konturówka do brwi Mary Kay w odcieniu Brunette
Rzęsy: Tusz do rzęs firmy Astor Big & Beautiful BFly Butterfly Look Mascara
Policzki: Mineralny róż firmy Mary Kay w odcieniu Shy Blush położyłam na kości policzkowe, natomiast mineralny brązer firmy Mary Kay w odcieniu Sandstone położyłam pod kości policzkowe
Usta: Musnęłam błyszczykiem Mary Kay w odcieniu Berry Sparkle




Mam nadzieje, że wam się podoba, dajcie znać w komentarzach ;)
Pozdrawiam Serdecznie 
Nefri Black


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz