Obserwatorzy

poniedziałek, 17 marca 2014

Wygrałam kupon rabatowy!!!!

http://www.sklep-jestesupani.pl/

Witajcie Kochani dzisiaj chciałam się Wam pochwalić, że wygrałam kupon rabatowy na 30% do sklepu Jesteś U Pani w facebookowym losowaniu.


Korzystając z okazji chciałam zareklamować, ten cudowny sklep z ciuchami vintige, gdzie można ubrać się niedrogo, nietuzinkowo i z pomysłem.
Jesteś u Pani jest szczecińskim butikiem z kobiecą modą. Panie, oferują Wam modę vintage ale także wyselekcjonowane przez nich ubrania z drugiej ręki. Chcą pokazać, że piękne, oryginalne ubrania nie muszą kosztować dużo.
Panie potrafią wyszukać w second handach prawdziwe ‘perełki’. Przygotowują dla Was ubrania wyselekcjonowane, wyprane, wyprasowane. Kupujesz i do razu nosisz! Jeśli coś nie pasuje, Panie na miejscu przerobią, podetną, podszyją. Doradzą też tym niezdecydowanym. Dziewczyny dość prężnie działają w Szczecińskim świecie mody, z niedawno otworzyły również sklep internetowy. 

Zapraszam Wszystkich chętnych do zakupów, sama uwielbiam u nich kupować, bo wiem, że nikt nie będzie miał takiej samej rzeczy, a ciuchy są naprawde oryginalne i piękne, a także dobrej jakości :D 

Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz