Obserwatorzy

czwartek, 27 lutego 2014

Zielono Mi!!!

 

Pogoda na dworze jest iście wiosenna, więc postanowiłam się nią zainspirować i wykonać ten bardzo prosty makijaż, który można nosić na co dzień. Chciałam go również zadedykować mojej Kochanej Przyjaciółce Justynce, której ostatnio bardzo się podobał kolor cienia, który w nim wykorzystałam :*
 



Przechodząc do opisu jak można wykonać ten makijaż, po nałożeniu całego podkładu i rozświetlacza pod oczy, jak również bazy pod cienie, w środkowy róg oka położyłam mineralny cień do powiek Mary Kay w odcieniu Sage delikatnie go wklepałam na 1/3 powierzchni ruchomej powieki. Następnie na całą powiekę ruchomą położyłam również mineralny cień do powiek Mary Kay w odcieniu Jade i delikatnie roztarłam go ku zewnętrznym kącikom, wychodząc delikatnie za kości oczodołowe. Roztarłam go również ku środkowym kącikom mieszając go z wcześniejszym cieniem. Brwi delikatnie podkreśliłam moim ulubionym cieniem Espresso i pod łuk brwiowy położyłam matowy cień Sweet Cream, by go delikatnie rozjaśnić. Rzęsy tym razem pomalowałam maskarą firmy Lovely Curling Pump Up Mascara, z sylikonową szczoteczką, która podkręca i wydłuża rzęsy. całość przypudrowałam bambusowym pudrem Paese. Pod kości policzkowe położyłam brązer Paese (słońce Egiptu - Sunset II), a na kości policzkowe położyłam cudowny rozświetlający puder Sheer Dimension firmy Mary Kay w odcieniu Lace. Usta pomalowałam koloryzującym balsamem do ust firmy Catrice  Cosmetics Pure Shine Colour Lip Balsam w odcieniu Don’t think just pink (030).

 
Prawda że proste?! Cały makijaż zajął mi nie całe 20 minut. W komentarzach dajcie znać jak wam się podoba :D
Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz