Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

Będziesz moją Walentynką? - Romantyczny Makijaż Walentynkowy




 Dzisiaj chciałabym przedstawić wam moją propozycję makijażu walentynkowego, mam nadzieje, że wam się spodoba. Do wykonania tego makijażu wykorzystałam tylko odcienie różu i fioletu. Oczy wyszły mi trochę mocniej niż zakładałam.




Po nałożeniu podkładu, rozświetlacza, pudru transparentnego i bazy pod cienie, na całą ruchoma powiekę nałożyłam cień do powiek Mary Kay w odcieniu Precious Pink, następnie w środkowym rogu nałożyłam cień Sweet Pink zmieszany z odrobiną Crystaline, ponieważ Sweet Pink jest matowy musiałam dodać odrobinę perłowego Crystaline, bo ładnie odbijało światło w tym miejscu. Następnie cienkim pędzelkiem na załamanie powieki nałożyłam cienka kreskę czarnego, matowego cienia Coal i roztarłam ją. Na czarny cień nałożyłam ciemny i błyszczący cień w odcieniu śliwki węgierki Sweet Plum. i również roztarłam. Brwi obrysowałam jak zwykle cieniem Espresso.Zrobiłam delikatną kreskę eyeylinerem firmy Wibo Deep Black eyeliner na 3/4 górnej powieki i tylko w linii rzęs oraz pomalowałam rzęsy maskarą Ultimate Mascara firmy Mary Kay.  Tym razem nie konturowałam twarzy bronzerem, a na policzki nałożyłam Sheer Dimension firmy Mary Kay w odcieniu Ribbon a same kości policzkowe zaakcentowałam lekko odcieniem Pearl. Makijaż ust wykonałam trochę inaczej niż poprzednio, ponieważ najpierw nałożyłam na nie balsam do ust Tisane, a następnie obrysowałam konturówką Mary Kay Raspberry, ponieważ jest ona ciemniejsza od szminki znów wypełniłam nią całe usta i roztarłam. Następnie pomalowałam szminką True Dimensions Lipstick w odcieniu Wild About Pink. Wszystkie produkty macie oczywiście na dole.



Mam nadzieje, że wam się podoba moja propozycja Makijażu Walentynkowego, zapraszam do komentowania i  chciałabym wam wszystkim życzyć cudownych walentynek, ja mam dzisiaj randkę z butelką wina i dobrym filmem akcji ;P ale jeśli bym się wybierała na prawdziwą randkę pewnie założrzyłabym coś w tym stylu:


Może nie jest to sukienka idealna na tą porę roku, ale latem będzie ;)
Jeszcze raz życzę wam w tym dniu moc miłości, parą, życzę by okazywały sobie miłość nie tylko w tym dniu, ale również w pozostałe dni roku, a singlom żeby znaleźli wszystko to czego oczekują od miłości i związków. Kochani po prostu życzę wam wiele szczęścia i miłości!!!
Buziaki i Uściski
Nefri Black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz