Obserwatorzy

piątek, 21 lutego 2014

Recenzja Szamponu do włosów z Żeń-Szenia Green Pharmacy


 

Dzisiaj Kochani mam dla was recenzje szamponu do włosów firmy Green Pharmacy do włosów tłustych u nasady, a suchych na końcach z żeń-szenia.
Na mnie produkt zrobił duże wrażenie. Włosy po nim są lekkie, miękkie i błyszczące. Ja osobiście nie myje włosów codziennie, tylko co drugi lub trzeci dzień więc jest dla mnie istotne, żeby włosy utrzymały swoją lekkość do następnego mycia i szybko nie występowała tłusta poświata (moje włosy sięgają mi do pasa, więc są dość długie i codzienne mycie ich byłoby dla mnie uciążliwe), więc zrobiłam eksperyment, mianowicie po umyciu włosów sprawdziłam jak długo będą świeże, a więc przechodząc do wyników, dopiero na czwarty dzień od mycia pojawiła się tłusta poświata, dla porównania po szamponie, który wcześniej używałam czasem pojawiała się ona już na następny dzień. Wielkim plusem jest też to, że nie szczypie w oczy oraz nie obciąża włosów (tak jak mój poprzedni szampon). Czuć po nim, że włosy są naprawdę czyste. Cena jest również bardzo przystępna ponieważ za buteleczkę o pojemności 350 ml w sklepie internetowym tej firmy zapłacimy 7,99 zł. Jedyny minus, jaki tutaj znajduje to fakt, że według mnie słabo się pieni, ale może to być moje subiektywne uczucie. Ja już zużyłam pół butelki i wiem, że jak się skończy na pewno kupie drugą :D

  

Opis dystrybutora:
Tradycja stosowania ziół w leczeniu różnych dolegliwości sięga czasów starożytnych. Wiele niezastąpionych receptur nadal potwierdza swoją aktualność i efektywność. Szczególne miejsce wśród roślin leczniczych będących obfitym źródłem składników odżywczych zajmuje żeń-szeń – wysoce skuteczne narzędzie o potężnym, ogólnie  wzmacniającym działaniu na ludzki organizm. Wyciąg z korzenia żeń-szenia aktywizuje funkcje ochronne skóry, wzmacnia włosy i zapobiega ich wypadaniu. Reguluje pracę gruczołów łojowych w wyniku czego każdy włos od korzenia do końcówki staje się jednakowo zdrowy, jedwabisty i pełen naturalnego blasku. Żeń-szeń to bogate źródło życiodajnej energii z przyrody, która przywraca włosom zdrowie. W ziołowych szamponach serii Green Pharmacie zebraliśmy wszystko najlepsze, czym obdarza nas matka-natura.

Pojemność: 350ml
Cena: 7,99 zł (cena w sklepie internetowym)
Dostępność: sklep internetowy , Rosman, Natura, Hebe


 A tutaj moje nowe nabytki czyli balsam do włosów z pokrzywy zwyczajnej i eliksir ziołowy do włosów wzmacniający, przeciw wypadaniu, tak więc będę testować i w niedalekiej przyszłości będzie recenzja (może w przyszłym miesiącu)

Mam nadzieje, że podoba wam się recenzja, w komentarzach dajcie znać, co o niej myślicie! Ja tym czasem pozdrawiam was serdecznie
Nefri Black

PS: Możecie mi pogratulować, ponieważ dzisiaj mija równo 14 miesięcy jak rzuciłam palenie :D

4 komentarze:

  1. cóż za zbieg okoliczności... ja dwa dni temu kupiłam dokładnie taki sam szampon:) dzisiaj będę testować.Mam nadzieję, że się sprawdzi:)))

    pozdro wielkie,
    Nisia

    ps. gratulacje!!! 14 m-cy to niezły wyczyn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieje, że ci się szampon spodoba, ja jestem nim zachwycona. Dzięki Skarbie za gratulacje :*

      Usuń
  2. musze wyprobowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie naturalne kosmetyki ;)
    Zapraszam do mnie : gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń