Obserwatorzy

czwartek, 30 stycznia 2014

Karnawałowo vol.2



Hej wszystkim w końcu dodaje długo wyczekiwany drugi makijaż karnawałowy, trochę bardziej ostrzejszy niż ten poprzedni, ale mimo wszystko mam nadzieje, że się wam spodoba




Zaczynając makijaż oczu oczywiście użyłam bazy pod cienie z Kobo (tej samej co poprzednio), następnie obrysowałam oko cieniem Pierre René Arctic Night (65) tworząc kocie oko i całość wypełniłam tym samym cieniem. Cieniem Mary Kay Demi Frost pomalowałam ruchomą powiekę, żeby delikatnie rozjaśnić makijaż oka. Następnie zrobiłam srebną kreskę przy pomocy srebrnego cienia w kremie Essence Stay All Day long lasting eyeshadow w odcieniu Stars & Stories. Zrobiłam to ponieważ nie posiadam eyelinera w srebrnym kolorze, ponieważ cień ten nie dał mi efektu, który chciałam osiągnąć musiałam poprawić i wzmocnić go cieniem Mary Kay Cristalline (w przeciwieństwie do zdjęcia jest on perłowo biały, nie ercu). Dolną powiekę pomalowałam cieniem Mary Kay Blue Metal, który wyciągnęłam, aż do zakończenia linii, wcześniej narysowanej kreski. Rzęsy pomalowałam tą samą maskarą co poprzednio i również dokleiłam po trzy kępki sztucznych rzęs na po zewnętrznej linii rzęs. Brwi obrysowałam cieniem Mary Kay w odcieniu Espresso. Na resztę twarzy nałożyłam te same produkty co poprzednio (rozświetlacz, bazę pod podkład, podkład i puder bambusowy). Do konturowania twarzy i nosa użyłam  Sheer Dimension firmy Mary Kay w odcieniu Chiffon. Na policzki użyłam odcień Ribbon, i rozświetliłam je odcieniem Pearls. Usta pomalowałam koloryzującym balsamem do ust firmy Catrice  Cosmetics Pure Shine Colour Lip Balsam w odcieniu Don’t think just pink (030), ale że wydawały mi się troszkę za jasne, na środkową część ust położyłam odrobinę błyszczyka Maybelline superstay 10h tint gloss w odcieniu Fresh Fuchsia (110).



Mam nadzieje, że wam się podoba niedługo trzeci i już ostatni makijaż karnawałowy

Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz