Obserwatorzy

czwartek, 30 stycznia 2014

Karnawałowo vol.1



To jeden z moich makijaży karnawałowych, wiem, że miałam go dodać w Sylwestra tak na dobry początek roku, ale kompletnie o tym zapomniałam. Po za tym makijażem planuje zrobić jeszcze 2 stylizacje makijażowe na tegoroczny karnawał mam nadzieje, że wszystkie trzy wam się spodobają a narazie dodaje tą





Na samym początku na powieki nałożyłam baze pod cienie firmy Kobo. Po obrysowaniu oka miękką, czarną kredką i roztarciu jej pędzelkiem na połowę ruchomej powieki nałożyłam matowy, fioletowy cień do powiek Mary Kay w odcieniu Iris, a na kości oczodołowej nałożyłam ciemno różowy cień do powiek Mary Kay z paletki czterech cieni Intrigue i roztarłam dużym pędzlem, w kąciku oka nałożyłam złoty cień w kremie firmy Isadora (na zdjęciach po niżej nie jest przedstawione ten cień, ale odcień w zbliżonym kolorze). Rzęsy wytuszowałam tuszem do rzęs Ultimate Mascara firmy Mary Kay i w kącikach dokleiłam po trzy kępki sztucznych rzęs. brwi obrysowałam kredką do brwi również firmy Mary Kay . Do zatuszowania cieni pod oczami użyłam Rozświetlającego flamastra do twarzy Mary Kay w odcieniu 2. Na twarz położyłam sylikonową bazę z filtrem SPF 15 Mary Kay i rozświetlający podkład w płynie TimeWise Mary Kay ja akurat używam Baige 3. całość przypudrowałam bambusowym pudrem Paese i wykonturowałam bronzerem Paese (słońce Egiptu - Sunset II). Na policzki położyłam Rozświetlający puder Sheer Dimension firmy Mary Kay w odcieniu Lace i lekko zaakcentowałam kości policzkowe odcieniem Ribbon, następnie nos wykonturowałam odcieniem Chiffon ponieważ jest on matowy w porównaniu do Słońca Egiptu, który zawiera błyszczące drobinki. Na zakończenie usta pomalowałam błyszczykiem Bell Fashion Colour nr 402.  







W przyszłym tygodniu zapraszam na kolejną odsłonę makijażu Karnawałowego

Pozdrawiam Serdecznie
Nefri Black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz