Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2019

Makijaż Ust w Stylu Ombre


Witajcie dziasiaj mam dla was makijaż ust wykonany w stylu ombre. Wiem, że dawno mnie tu nie było, na swoje usprawiedliwienie mogę tylko powiedzieć, że ostatni rok był dla mnie jazdą na roller coasterze bez zabezpieczenia. Zdjęcia te zrobiłam już jakiś czas temu i nie mogłam się zabrać za to by w końcu pokazać je światu, ale udało mi się z tym uporać, tak więc zaczynamy.




Do wykonania makijażu ust wykorzystałam kosmetyki marki Golden Rose, a dokładniej kredkę do ust: Dream Lips Lipliner nr 511, matową szminkę w płynie: Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof nr 21 oraz matową szminkę w kretce: Matte Lipstick Crayon nr 10


1. Najpierw wykonałam obrys ust przy użyciu kredki.


2. Następnie wypełniłam ich większą część (tak jak na zdjęciu) tą samą kredką.


3. Pomalowałam zewnętrzną część ust matową szminką w płynie.


4. Środek ust pomalowałam matową szminką w kredce.



Makijaż ust gotowy. jest to bardzo subtelna wersja takiego makijażu bardziej na codzień, w pszyszłości postaram się wykonać dla was wersje w bardziej kontrastowych do siebie kolorach. 
Mam nadzieję, że spodobała wam się moja propozycja makijażu ust

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz